U području poslovanja sa kupcima i poslovnim partnerima (on-line oglašavanje, on-line kupovina, on-line prodaja, elektroničko potpisivanje ugovora) glavne
prepreke su preferiranje osobne komunikacije (lakša i efikasnija prodaja, potreba za procjenom kvalitete poslovnog partnera, proizvodi neprimjereni on-line
prodaji), nedovoljna prihvaćenost elektroničkog poslovanja u okruženju (među kupcima, poslovnim partnerima pa i državnim institucijama) i nedovoljna
educiranost i nepovjerenje kod zaposlenika u pogledu elektroničke tehnologije (otpor prema novoj tehnologiji, strah od gubitka radnih mjesta, nedostatak
inicijative). Pokazalo se također da je većina ispitanika nedovoljno informirana o nacionalnim standardima i zakonskoj regulativi za elektroničko
poslovanje. U velikim poduzećima koja su tehnički dobro opremljena i imaju kadar specijaliziran za informatiku, uvođenje elektroničkog poslovanja u pravilu ovisi o
inicijativi pojedinih odjela (marketinga, prodaje, računovodstva). U nekim je velikim poduzećima zbog toga prisutan prilično neravnomjeran razvoj elektroničkog
poslovanja.
Nema komentara:
Objavi komentar